امداد خودرو آسمان غرب

امداد خودرو در کرمانشاه دارای مجوز رسمی امداد خودرو کرمانشاه

امداد خودرو تیگو در کرمانشاه

امداد خودرو تیگو در کرمانشاه

خودروی تیگو تولید کمپانی چری است. این کمپانی در سال 1997 تاسیس شد. برند چری یک برند چینی است و کمپانی آن در چین واقع شده است. در طول 20 سال گذشته، چری همواره بر نوآوری اصرار داشته است. به همین دلیل بازار فروش تولیدات این کمپانی در کشورهای مختلف، از جمله کشور ما توسعه یافته است. اگرچه خودروهای تیگو عملکرد خوبی دارند اما از تصادفات یا خرابی‌های ناگهانی مصون نیستند. از این رو ارائه خدمات امدادی برای این خودروها در اقصی نقاط کشور انجام می‌شود. خدمات امداد خودرو تیگو در کرمانشاه نیز توسط شرکت امداد خودرو آسمان غرب ارائه می‌گردد.

شماره امداد خودرو جاده ای تیگو در کرمانشاه

اگر یک خودروی تیگو دارید و در غرب کشور زندگی می‌کنید بهتر است شماره امداد خودرو جاده ای تیگو در کرمانشاه را داشته باشید. چرا که تصادفات جاده‌ای و بروز نقص‌های ناگهانی در خودروها جزء جدایی ناپذیری از رانندگی محسوب می‌شود. آن چه که اهمیت دارد داشتن آمادگی برای واکنش درست و صحیح نسبت به این اتفاقات است. در صورتی که یک تصادف جاده‌ای را تجربه کردید این اقدامات را انجام دهید:

  • اگر مجروح شده‌اید، با 115 تماس بگیرید یا از شخص دیگری بخواهید این کار را انجام دهد. اگر به شدت آسیب دیده‌اید، سعی کنید حرکت نکنید و منتظر پرسنل اورژانس باشید.
  • اگر با حرکت کردن صدمه نمی‌بینید، سرنشینان دیگر ماشین خود را بررسی کنید. اگر کسی مجروح شده، با خدمات اورژانس تماس بگیرید یا از اطرافیان بخواهید که برای کمک تماس بگیرند.
  • اگر ماشین شما برای رانندگی ایمن است و در جایی که هست خطری ایجاد می‌کند، آن را به کنار جاده بکشید. در غیر این صورت، آن را در جایی که هست رها کنید و خودتان را به جای امن برسانید.
  • با پلیس تماس بگیرید.
  • با شماره امداد خودرو تیگو در کرمانشاه تماس بگیرید تا تیم یدک کشی را برای شما اعزام کنند. شماره امداد خودرو شرکت آسمان غرب عبارت است از: 09185499181
  • موتور خودرو را خاموش کنید، چراغ‌های خطر را روشن کنید و منتظر تیم امدادی بمانید.

امداد خودرو سیار تیگو در کرمانشاه

امداد خودرو سیار تیگو در کرمانشاه

خدمات امداد خودرو سیار تیگو در کرمانشاه شامل ( و نه محدود به) خدمات زیر است:

  • یدک کشی: در صورت خرابی سیستم تعلیق، از دست دادن فرمان، خاموش شدن موتور و خرابی گیربکس خودرو قابلیت حرکت خود را از دست می‌دهد. در چنین مواردی خدمات یدک کشی توسط شرکت امداد خودرو تیگو در کرمانشاه ارائه می‌‌شود. اگر ماشین شما در گودال یا در گل یا برف گرفتار شد نیز این شرکت‌ها کمک‌های کنار جاده‌ای وینچ را برای بیرون کشیدن ماشین شما ارائه می‌دهند.
  • پنچرگیری: اگر تایر خودروی شما در راه پنچر شد و اگر لاستیک زاپاس یا امکان نصب آن را نداشتید، می‌توانید از خدمات امدادی استفاده کنید.
  • سوخت رسانی: اگر سوختتان در بین راه تمام شد، امداد جاده‌ای تحویل سوخت به شما کمک می‌کند و سوخت مورد نیاز شما را تامین خواهد کرد.
  • باز کردن قفل: در صورت قفل شدن خودرو در حالی که سوئیچ خودرو درون اون جا مانده، خدمات قفل سازی ارائه خواهد شد. اگر کلید شما گم یا دزدیده شود، ممکن است لازم باشد وسیله نقلیه شما را به یک تعمیرگاه یا نمایندگی واجد شرایط ببرند.
  • مکانیکی سیار: برخی از نقص‌های نه چندان جدی خودروها در همان محل توقف خودرو در جاده قابل تعمیر است. در چنین مواردی شرکت‌های امدادی خدمات مکانیکی سیار را با اعزام تیم‌های متخصص تعمیر خودرو به محل ارائه می‌دهند.

امداد خودرو شبانه روزی تیگو در کرمانشاه

بزرگ‌ترین مزیت خدمات امداد خودرو تیگو در کرمانشاه، شبانه‌روزی بودن آن است. امداد خودرو شبانه روزی تیگو در کرمانشاه ارائه می‌شود زیرا:

  • حادثه خبر نمی‌کند و ممکن است در هر ساعتی از شبانه‌روز اتفاق بیفتد.
  • ماندن خودروهای تصادفی یا خراب در جاده خطرناک است و می‌تواند باعث بروز حوادث بیشتر شود.
  • ماندن در جاده در هنگام شب برای سرنشینان خودرو خطرناک و آزار دهنده است.
  • به جا ماندن خودرو در جاده می‌تواند سرقت خودرو یا قطعات آن را به دنبال داشته باشد.

 

امداد قطعات یدکی خودروهای تیگو در کرمانشاه

یکی از مهم‌ترین خدمات امداد خودرو تیگو در کرمانشاه، تهیه قطعات یدکی خودروهای تیگو برای تعمیر آن‌هاست. خدمات امداد قطعات یدکی خودروهای تیگو در کرمانشاه که توسط شرکت آسمان غرب ارائه می‌شود ویژگی‌های زیر را دارد:

  1. قطعات تیگو تهیه شده توسط این شرکت قطعات اصلی و دارای گارانتی هستند.
  2. قطعات تیگو در سریع‌ترین زمان ممکن توسط شرکت آسمان غرب تامین می‌شوند.
  3. شرکت آسمان غرب قطعات تیگو را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌دهد.

لیست مقالات مرتبط:

امداد خودرو لیفان در کرمانشاه

امداد خودرو کرمان موتور در کرمانشاه

سوخت رسانی، تهیه قطعات یدکی، یدک‌کشی، خدمات باز کردن قفل، مکانیکی سیار و پنچرگیری از جمله این خدمات هستند.

تهیه قطعات اصلی در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت ویژگی خدمات امداد قطعات یدکی شرکت آسمان غرب است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.