امداد خودرو آسمان غرب

امداد خودرو در کرمانشاه دارای مجوز رسمی امداد خودرو کرمانشاه

امداد خودرو در قصر شیرین

امداد خودرو در قصر شیرین

خدمات امداد خودرو در قصر شیرین به خدماتی گفته می‌شود که به خودروهای در راه مانده یا دچار شرایط اضطراری ارائه می‌شود. خدمات امداد خودرو شامل تعمیرات سریع خرابی خودرو در محل خرابی و یا انتقال خودرو با یدک‌کش و خودرو بر به تعمیرگاه است. اغلب تعمیرات آسانی چون پنچرگیری یا باتری به باتری در کنار جاده قابل انجام است. اما برای ارائه خدمات پیچیده و زمان‌ بر، انتقال خودروها به تعمیرگاه ضرورت دارد‌. کلیه رانندگانی که خودرو آن‌ها به علت تصادف یا نقص قابلیت حرکت ایمن خود را از دست داده، می‌توانند با شرکت‌های امداد خودرو تماس بگیرند. در هر استان، شرکت‌های مختلفی ارائه خدمات امداد خودرو را بر عهده دارند. در استان کرمانشاه نیز شرکت امداد خودرو آسمان غرب مسئولیت ارائه خدمات امداد خودرو را بر عهده گرفته است.

 

شماره امداد خودرو جاده ای در قصر شیرین

شماره امداد خودرو در قصرشیرین

خرابی خودرو و تصادفات جاده‌ای اغلب زمانی اتفاق می‌افتند که انتظار آن‌ها را نداریم. بنابراین لازم است همیشه برای وقوع چنین حوادثی آمادگی داشته باشیم. یکی از کارهای آسان و در عین حال مهمی که می‌توانیم انجام دهیم، همراه داشتن شماره امداد خودرو جاده ای در قصر شیرین است.

زیرا تنها چیزی که برای درخواست خدمات امداد خودرو در قصر شیرین به آن نیاز داریم، یک تلفن و شماره شرکت امداد خودرو است. بنابراین توصیه می‌کنیم چنانچه ساکن کرمانشاه هستید یا به این استان سفر می‌کنید، همین شماره شرکت امداد خودرو در کرمانشاه آسمان غرب را موبایل خود ذخیره کنید‌. این شماره عبارت است از:

09185499181

امداد خودرو سیار در قصر شیرین

مهم‌ترین خدماتی که توسط امداد خودرو سیار در قصر شیرین ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  • حمل خودروها تا مکان ایمن یا تعمیرگاه: گاهی اوقات خودروها به دلیل تصادف یا مشکلات فنی قابلیت حرکت خود را از دست می‌دهند. در چنین مواردی خودروها باید با تجهیزات مخصوص به محل امن و یا تعمیرگاه منتقل شوند‌. ارائه خدمات حمل خودرو توسط شرکت‌های امداد خودرو انجام می‌شود.
  • سوخت رسانی: در مواردی ممکن است خودروها در جاده سوخت تمام کنند و به این علت در جاده متوقف شوند. در صورت وقوع چنین شرایطی رانندگان می‌توانند با شرکت‌های امداد خودرو تماس گرفته و درخواست کمک کنند. نیروهای امدادی سوخت مورد نیاز آن‌ها را تامین و ارسال خواهند کرد.
  • پنچرگیری: اگرچه پنچرگیری کار دشواری نیست، ممکن است برخی رانندگان به دلایلی قادر به انجام این کار نباشند. در این شرایط می‌توان با شرکت‌های امداد خودرو در قصر شیرین تماس گرفت و درخواست کمک کرد.
  • امداد باتری: در برخی موارد شارژ باتری خودروها به صورت ناگهانی خالی می‌شود. خدمات امداد خودرو در این موارد نیز در دسترس است. شرکت‌های امدادی خدمات تعمیر باتری را به سرعت و باکیفیت بالا عرضه می‌کنند.
  • مکانیک سیار: برخی از عیوب خودروها در زمان کوتاهی قابل برطرف کردن است. در این موارد شرکت‌های امداد خودرو تیم مکانیک سیار خود را به محل خرابی خودرو اعزام می‌کنند.

امداد خودرو شبانه روزی در قصر شیرین

مهم‌ترین مزیت خدمات امداد خودرو در قصر شیرین، شبانه‌روزی بودن آن است. سطح امنیت جاده‌ها در هنگام شب و به دلیل خلوت بودن جاده و تاریک بودن هوا پایین‌تر است. بنابراین مهم است که خودروها و سرنشینان آن‌ها مجبور نباشند به دلیل خرابی خودرو خود، شب را در جاده بگذرانند. به همین دلیل شماره تماس امداد خودرو شبانه روزی در قصر شیرین در تمامی ساعات شبانه‌ روز در دسترس و پاسخگوی تماس هموطنان عزیز است. حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توان در صورت بروز موارد اضطراری با این شماره تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

 

امداد قطعات یدکی خودرو در قصرشیرین

خدمات امداد خودرو در قصر شیرین علاوه بر موارد مطرح شده تامین قطعات یدکی مورد نیازها خودروها را نیز شامل می‌شود. در برخی موارد تعمیر خودروهای معیوب وابسته به تعویض قطعات خراب آن‌ها با قطعات جدید است. امداد قطعات یدکی خودرو در قصرشیرین تامین قطعات یدکی اصلی خودروها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.  برای تهیه قطعات یدکی از شرکت امداد خودرو آسمان غرب نیازی به مراجعه حضوری نیست. به صورت آنلاین و تلفنی نیز می‌توان نسبت به سفارش قطعات یدکی به این شرکت اقدام کرد.

لیست مقالات مرتبط:

امداد خودرو در ثلاث باباجانی

امداد خودرو کرمان موتور در کرمانشاه

بله. خدمات امداد خودرو در قصر شیرین به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

خدمات امداد قطعات یدکی خودرو در قصر شیرین شامل خدمات تامین قطعات یدکی اصلی خودروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.